'Voor grote zus Soof zijn de filmpjes ook erg kostbaar, omdat ze nog zo jong is'

Dit is de kleine June. Samen met haar vader, moeder en grote zus. We filmden June in 2022 al een keer, toen was ze net 1 jaar. Wat een liefde sprak er uit de beelden die we maakten! Omdat jonge kinderen snel groeien en veranderen, is er altijd de mogelijkheid ons een tweede keer in te schakelen. In mei waren we daarom nog een keer in Haaksbergen om June en haar gezin vast te leggen op beeld. De kleine, gewone, maar daarom zo bijzondere momenten.

Helaas ging June’s gezondheid in de maand na ons tweede bezoekje hard achteruit. Op 28 juni overleed ze, bijna 3 jaar jong.

June’s ouders en zus vroegen bij haar afscheid om een donatie te doen aan onze stichting. Dat vinden we zo lief en bijzonder! Ze haalden hiermee een bedrag van €1695 op.

Ouders van June: ’De videos geven onze naaste omgeving een klein beetje inzicht in hoe ons leven met June eruit zag. Voor grote zus Soof zijn de filmpjes ook erg kostbaar, omdat ze nog zo jong is. Daarom zijn dit zeer waardevolle herinneringen aan haar tijd met June.’

Hoe gezinnen ons werk ervaren

Lees hier hoe gezinnen ons werk ervaren en wat de video's die wij maken betekenen...

Liv's verhaal