'De film brengt ook bewustwording met zich mee'

Wat hebben jullie deze greep uit het bijzondere leven van Minne Jan toch prachtig in beeld weten te brengen. Mooie close-ups waarin te zien is dat ook Minne Jan, ondanks al zijn beperkingen, echt kan genieten van alles en iedereen die dicht om hem heen staan. Een waardevol document voor nu en later, voor zijn broer en zusje, opa en oma, familie en zijn liefdevol betrokken verzorgers.

Ook hebben jullie Minne Jan zijn vader, die in 2020 overleed aan de gevolgen van een hersentumor, op een mooie subtiele wijze als een rode draad in de film weten te verweven.

De film brengt ook een bewustwording mee, dat naast alle gezondheidszorgen en complexe zaken rondom zijn zorg, er ruimte en tijd is om als gezin intens van hem te genieten en dat ook Minne Jan zélf zichtbaar daarvan kan genieten. Zó waardevol!

Heel erg bedankt voor deze ontroerend mooie video-reportage waarin Minne Jan de hoofdrol mag spelen.

Een klein bedrag heeft grote waarde

Stichting Living Memories is volledig afhankelijk van sponsors en donateurs. Wil jij ons steunen?

Judah's verhaal

'We kunnen altijd blijven zien, hoeveel vreugde hij aan ons heeft gegeven.'