'De stralende Indra zoals we haar kenden'

Voor Indra was het belangrijk zoveel mogelijk gelukjes te vinden. Ook toen ze erg ziek was. Indra is 14 jaar geworden. Ook in de laatste fase van haar veel te korte leven wilde Indra genieten.

Dit is Vleugelstaartkoningin Indra. De vlinders die achter haar aan fladderen zijn als de gelukjes die ze aantrok in haar leven.

Ze vond het super leuk om voor de camera te staan. Living Memories heeft haar een bijzondere middag gegeven door thuis te filmen. Dankzij Suzanne hebben we een prachtige opname van de stralende Indra zoals we haar kennen. Zoals ze op de film van de gewone alledaagse momentjes in het leven geniet, zal ze altijd bij ons blijven.

Indra’s verlangen om mensen te inspireren ook in extreem moeilijke tijden gelukjes te vinden, blijft bestaan. Haar wens is dat we haar mooie tekenwerk inzetten om lotgenootjes een hart onder de riem te steken én geld in te zamelen voor meer onderzoek naar botkanker.

Van Indra’s werk hebben we kaarten gemaakt. Die kaarten worden door medische pedagogische zorg aan lotgenootjes gegeven die een klein gelukje kunnen gebruiken.

Benieuwd naar Indra’s werk voor lotgenootjes? Op haar verzoek blijven wij haar bijzondere werk posten op @indraswereld en op haar website.

Julia's verhaal

'Een enorm waardevol document is het geworden voor de toekomst.'

Word vriend van Stichting Living Memories!

Samen maken we de mooiste herinneringen... #omdatdeliefdeblijft